2012年1月26日星期四

[2012 芬蘭.破冰船] Day 5 凱米 Sampo 破冰船

北歐.芬蘭、斯德哥爾摩、塔林十天遊
~Day 5~
26/1/2012 (Thursday) 晴
羅凡尼米 --> 凱米 (Kemi) --> Sampo 破冰船 --> 羅凡尼米

8:15 am
起身後就煮左通粉做早餐, 原來我對煮野食都有 d 天份架 :p
9:15 am
今日要去坐全球唯一觀光破冰船三寶號 Sampo Arctic Icebreaker, 上網睇介紹佢話係唯一, 咁我係度諗, 上年去北海道網走坐果架係咩黎...?不過此船又真係不同彼船, 係芬蘭坐破冰船係真破冰, 唔係撞開 d 冰囉, 仲有就係坐 Sampo 要 250 EUR >.<, 係網走坐只需 3300 yen, haha...!除左個 tour 要收你 250 EUR 之外, 若果你想 book 埋佢個羅凡尼米來回接送, 請加多 100 EUR... (搶錢架...) 真係睇到都被佢嚇窒...我地決定自已搭火車去凱米 (Kemi), 再加 30 EUR Kemi 火車站接送算, 真係慳得一蚊得一蚊。
由於唔知要行幾耐, 所以我地都預早半個鐘去火車站。
9:58 am
坐火車去 Kemi, 今次 book 左個 working compartment 黎坐。
11:14 am
因為約左 Sampo 十一點半係火車站送我地去碼頭, 但架火車就 11:14 am 先到, 我地都有 d 擔心架, 萬一架火車遲左我地咪冇左 250 EUR?好彩最後係準時到達... Kemi 係一個好細既站, 我地出左火車站就企係度等啦, 唔知幾時開始出現左一個黎自澳洲 (後來問佢既) 既靚女, 佢問我地係咪等緊 Sampo 架車, 原來佢係自已一個人去坐 Sampo...
11:30 am
Sampo 架車到左喇, 其實去碼頭唔係好遠架咋, 來回咁就收你 30 EUR 架喇, 真係好過去搶呀...
到左碼頭喇, 架 Sampo 好大呀, 黎參加 tour 既差不多全是中國人 >.< 香港旅行團都見到兩個...唔知 d 歐洲佬係咪覺得香港人係好有錢既呢 :p
12:00 pm
四小時既破冰之旅出發喇, 上船後先食 lunch, 有三文魚湯任飲, 麵包任食, 仲有咖啡或茶。
1:00 pm
一點鐘有個 tour 帶我地參觀隻船, 仲可以見到船長 tim。
2:00 pm
今次破冰之旅既重頭戲到喇, 破冰船駛到波的尼亞灣 (Gulf Bothnia) 中心結晒冰既區域停低左, 我地會著住一件好似龍蝦衫既野落水, 真係好神奇, 著住呢件龍蝦衫落水係一 d 都唔凍架喎... 玩完之後再走到結晒冰既海面上行...
4:00 pm
差唔多四點破冰船要回程喇, 我地仲係不停咁影影影, 到落船既時候每人都可以拎番張 cert, 證明你玩過呢個價值 250 EUR 既難忘之旅。
離開碼頭, 返回火車站, 要等六點半既火車返羅凡尼米, 仲有成二個幾鐘, 唯有係 Kemi 行下先。我地走到仲未開既 Snow Castle, 見到個 Castle 仲係興建中... 跟住去左 Supermarket 買肉丸今晚番小木屋煮飯仔...
6:34 pm
返回 Kemi 火車站, 搭火車回羅凡尼米...
8:15 pm
又係我大顯身手既時候, 今晚煮肉丸長通粉加忌廉 chicken 湯, 阿明仲話 d 長通粉比昨晚既好食左, 哈哈... 不過又係冇影相 >.<
食完野又等北極光, 昨晚出現過, 今晚等唔倒 lu...
12:00 am
睡覺。

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...