2012年1月27日星期五

[2012 芬蘭.破冰船] Day 6 羅凡尼米 - 聖誕老人村探聖誕老公公

北歐.芬蘭、斯德哥爾摩、塔林十天遊
~Day 6~
27/1/2012 (Friday) 晴
羅凡尼米 --> 聖誕老人村 (Santa Claus Village) --> 薩利色爾卡 (Saariselka)

7:30 am
起身煮早餐... 然後執好行理 check out 喇... 我地要將 d 行理放係木屋主人住果間屋度先, 晏 d 再番黎拎...
8:20 am
今日我地要去聖誕老人村 (Santa Claus Village) 探聖誕老公公, 木屋主人話要帶我地去巴士站...
9:10 am
Lapland 呢度既天氣真係唔講得笑, 好好好凍呀, 基本上企係室外十分鐘等車已經變雪條, 我地等八號巴士等到僵左 >.<
9:40 am
到左聖誕老人村喇, 其實呢度既開放時間係十點, 咁我地就周圍走影下相先...
跟住去左探聖誕老人, 咁岩前面有一個香港旅行團 (例牌又係搞好耐...), 搞到排左半個鐘。聖誕老人同我地講恭喜發財 (今日係年初五), 又祝我地身體健康... 同聖誕老人傾完計就可以同佢影相, 不過你唔可以用自已相機的, 想要番張相就要同佢買, 盛惠 25 EUR。
之後去左玩 reindeer safaris, 不過呢度個 farm 好細, 只係坐 400 m 架咋, 對於只係想玩下同影下相既我地就岩晒啦...
最後去埋 post office 寫 post card 寄番香港, 佢有兩個郵筒, 一個係即時幫你寄出, 一個就係下一個聖誕先會寄出, 咁我地就揀左 2012 年既聖誕去收呢張 post card 喇。臨走前買埋張 cert, 證明我地黎過位於北極圈內既聖誕老人村啦, 哈哈!
11:40 am
搭巴士回羅凡尼米市中心, 咁岩遇著 Lapland Rally 賽車, 不過唔係有比賽睇, 呢度只係 set 左個起點, d 跑車係度玩起步, 我諗都係搞下氣氛既姐。
1:00 pm
去到位於全球最北既麥當勞, 我地決定要係度食番個 lunch 作為留念。
2:15 pm
食完野其實都仲有少少時間, 但天氣太凍唔想行, 唯有早 d 番去拎行理。去到木屋主人屋企, 佢叫我地入去飲咖啡, 嘩...佢地真係好好人呀!同木屋主人夫婦傾左好耐, 傾到唔捨得走, 住民宿就有呢度好, 感覺好 warm, 又可以同當地人交流下... 最後木屋主人太太還送我地去巴士站, 初時佢仲好人到幫我地拎行理............到後來梗係覺得重啦 >.< 我地都好唔好意思呢...
3:20 pm
我地要搭巴士向 Lapland 更北既薩利色爾卡 (Saariselka) 進發, 呢程巴士需時三個半鐘, 每人四十幾歐, 好貴... 上巴士喇, 係呢度同木屋主人太太道別。
6:55 pm
到左俾旅遊雜誌煲到勁"痕"既 Hotel & Igloo Village Kakslauttanen, 皆因 Saariselka 位於北極圈內, 睇到北極光既機會好高, 呢度又有好特別既玻璃屋, 可以訓係度等北極光... 其實成個 Village 有 Small Log Cabin (木屋), Glass Igloo (玻璃屋) 同 Snow Igloo (冰屋), 我地 book 最平既 log cabin 都要 121 EUR/Night/Per Person, 又燒銀紙了。
一入去就見到個 reception, reception 姐姐話我地會住六號小木屋, 佢仲話太黑驚我地搵唔倒, 要帶我地去...
呢度既木屋真係好木, 好似好有童話 feel 咁... 但入到去其實並唔係想像中咁正, 個 open kitchen 同 bathroom 都有 d 舊, 仲要唔知係咪間屋木多, bathroom 仲要有蟻既 tim... 唉, 仲要係貴到好過去搶既價錢... 我地覺得羅凡尼米果間木屋正好多囉... 不過咁, 幫佢講番句好話, 係 Saariselka 呢度睇北極光, 住木屋就會方便 d 既, 因為住酒店的話, 當你見到有北極光出現時, 你都好難話即刻出倒去影...
7:30 pm
我地經過佢地個 website send email 直接 book 房既, 又要侷你俾錢食埋佢個 dinner, 咁咪食囉, 反正都要食飯架啦... 今晚有前菜沙律, 主菜飯同甜品, 味道一般...
8:30 pm
食完飯又要等極光, 等呀等, 都係唔見, 最後係度影星軌...等左三晚都只係睇到一晚北極光, 希望下次仲有機會遇見!
12:30 am
睡覺了。

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...