2012年1月28日星期六

[2012 芬蘭.破冰船] Day 7 薩利色爾卡

北歐.芬蘭、斯德哥爾摩、塔林十天遊

~Day 7~
28/1/2012 (Saturday) 晴
薩利色爾卡 --> 拉普蘭伊瓦洛機場 --> 赫爾辛基萬塔機場 --> 赫爾辛基 (Helsinki)

9:00 am
今日可以訓到九點鐘, 正!
10:00 am
執好行理去 check out, 放行理係 luggage room, 然後去食早餐... 歐洲野食真係一個字形容晒 - "咸"... 之後飲幾多水都唔夠...
12:00 pm
搭巴士去 Saarriselka 呢個小鎮行下, 其實都冇咩野睇架。冬天黎呢度主要活動都係 join 下 d reindeer safaris, husky safaris, northern light tour 咁啦...
1:45 pm
搭巴士回 Kakslauttanen, 大家記緊搭巴士前要睇定時間表, 唔係等車等到你變雪條。
去 Igloo Village 睇下 d Snow Igloo 同 Glass Igloo 先... 之前上網睇過 d 人既 comment, 話住 Snow Igloo 係貼錢買難受, 因為一路訓一路震, 哈哈!至於 Glass Igloo 就好少少, 起碼入面有洗手間... 不過住 Igloo 都係唔方便, 冇得沖涼地方又細...
3:45 pm
回 hotel 取行理, 搭巴士去機場喇...
5:00 pm
芬蘭最北既 Ivalo Airport, 同羅凡尼米機場一樣, 係一個好細既內陸機場, 由 check in, 保安檢查到候機室都唔駛十五分鐘...
6:00 pm
乘搭 AY470 航班到赫爾辛基, 成架機差不多是吉的, 座位任坐。
8:00 pm
又黎到赫爾辛基 (Helsinki) 喇, 搭番 615 號 local bus 到中央車站。
9:00 pm
好喇, 精彩既事情就係呢度發生。到左中央車站我地就拖住行理去我地預先 book 左既 hostel, 你知人生路不熟例牌又係要搵一輪先搵到間 hostel, 拖住行理又凍都咪話唔辛苦...終於俾我見到間酒店喇, 跟住佢個 confirmation slip 上既 password 入密碼, 唔得...最慘呢間 hostel 係冇 reception 既, d 旅客都係用 password 入房既姐...
我地係呢個時候都唔知點好, 此時有一個男人黎問我地做咩, 我地咪話佢知我地 book 左呢間酒店, 佢都好好心咁幫我地打電話去問架喇, 點知呢個男人應該唔係芬蘭人, 佢話同個職員唔係幾溝通到, 咁都冇辦法啦, 個男人叫我地搵其他人幫下手...
阿明唯有去餐廳搵人幫手, 點知餐廳職員唔采佢...
又係呢個時候, 又有個女人準備入呢間 hostel, 佢又問我地做咩, 我地又由頭到尾講一次啦, 佢又好好人咁幫我地打去 hostel 負責人度問, 點知酒店回覆係: 信用卡過唔倒錢, booking 未完成... 真係勁嬲, 不嬲都係經呢個網訂酒店, 俾信用卡只係驚你唔黎, 放飛機先過數架嘛, 一向冇話要俾錢先, 再講你過唔倒數係咪應該 send 個 email 黎通知一下... 酒店跟住又話係電腦問題, 搞錯左... 不過算, 呢個時候講乜都冇用, 咁我地話而家點先... 酒店居然話呢晚冇晒房... 真係吹佢唔賬!個芬蘭女人真係好好人, 佢提議我地去 Holiday Inn, 佢仲主動打電話去問價錢 tim... Holiday Inn 就實有位啦, 但係我地要住兩晚, 比 hostel 貴左成一千蚊港紙, 唉, 呢舖真係硬食左 >.< >.<
10:00 pm
拖住行理走到車站隔離既 Holiday Inn, 呢度正呀, 地點超方便, 一出門口就有機場巴士搭喇...房又正...又有免費 Sauna 俾住客用...
11:00 pm
沖完涼嘆埋個 Sauna 就訓覺。

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...