2012年9月2日星期日

[2012 澳洲.大堡礁] Day 10 熱帶雨林 + 好好玩既激流

~Day 10~
2/9/2012 (Sunday) 晴
開恩茲 --> Kuranda 熱帶雨林 --> Barron River Rafting 激流 --> 開恩茲


6:30 am
酒店吃早餐...

7:30 am
今日報左兩個 tour, 一個係去熱帶雨林, 一個係去激流, 但都係經同一間 agent 報名, 我都唔知每個活動係幾多錢...
七點半就有車黎酒店接我地去搭火車既 Freshwater Train Station...

9:00 am
火車一路沿住森林行, 去到 Barron Falls 會停十分鐘俾遊客落車影相...

10:30 am
黎到 Kuranda Train Station...落左火車就開始熱帶雨林漫遊, 但係行之前就會經過好多手信舖, 搞到好商業化, 我地見 d 手信仲賣過出面好多 tim...我都係鍾意 Fraser Island 果個熱帶雨林...

13:00 pm
Skyrail 落山, 中途會有兩個站, 落去走一走再上番同一方向既 Skyrail 就 ok 架喇...

14:00 pm
落山都成二點, 大鑊啦, lunch 都未食, 激流接送車又就到, 拿拿聲食個包先...

14:25 pm
接我地去玩激流既車到喇, 上到車佢就會叫你填 form, 都係問 d 身體狀況咁...

14:45 pm
黎開恩茲玩激流有兩個地點, Barron River RaftingTully River Rafting... Barron River 比較近 d, 半日 tour, 適合初學者, grade 2-3, 至於 Tully River 就遠 d, 一日 tour, grade 3-4, 當然會激 d 啦...
我地第一次玩都有 d 驚喎, 加上都冇咁多時間, 就去 Barron River 啦...
我地架艇有七個人連埋教練, 我地兩個黎自香港, 兩個黎自澳洲, 兩個黎自愛爾蘭, 一個黎自英國, 教練話我地呢架係 international boat...
一開始, 教練會教我地聽指示, 幾時向左, 幾時向右... 反應要好快, 唔係隻艇就反, 哈哈哈!不過都未開始, 隔離果個教練已經跳左過黎夾硬拉左個黎自英國既女仔落水喇...
玩完覺得好好玩呀, 下次可以再激 d, 哈!不過有人話: 好貴呀...! >.<

17:45 pm
玩完就送我地番酒店... 沖完涼再出去食晚餐...

18:45 pm
今晚係呢個 trip 既最後一餐晚餐, 決定要食好 d... 黎左 Outback Jacks Bar & Grill 食牛扒同 fish & chips, 好鬼好味呀!

再周圍行下...

20:45 pm
回酒店休息...

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...