2013年3月31日星期日

[2013 西班牙.小城古鎮] Day 3 世界文化遺產.塞哥維亞古城 + 西甲第一擊.馬體會 vs 華倫西亞

~Day 3~
31/3/2013 (Sunday) 雨
馬德里 --> 塞哥維亞 (Segovia) 古城 --> 馬德里 --> 比森特.卡爾德隆球場 (Estadio Vicente Calderón) --> 西甲: 馬德里體育會 VS 華倫西亞


(以下轉西班牙夏令時間)
7:30 am
黎左西班牙一日咁大把, 冬令時間就已經結束... 今日西班牙開始實施夏令時間, 7:30 am 起身...

8:00 am
今日會先黎個塞哥維亞 (Segovia) 古城半日遊, 然後再番黎馬德里睇西甲, 諗起都興奮啊!
搭 metro 到 Principe Pio Station, 再轉搭巴士到 Segovia。

8:45 am
同去 Toledo 一樣, 到左 Principe Pio Station 就去搵巴士啦... 不過今次指示冇咁清楚, 我地搵黎搵去都搵唔倒去 Segovia 既售票處... 最後問左個當地既女士, 幸好佢識少少英文同埋知道個售票處係邊... 買左兩張來回車票 (return €14.22/person), 又係比分開買兩張單程票平架...

9:00 am
搭九點開出的巴士 Le Sepulvedana Coach, 一個鐘多 d 就到左 Segovia 喇。
其實去 Toledo 同 Segovia 都有兩種方法, 一是坐火車, 車程較短, 二是坐巴士, 車程較長。去呢兩個古城, 我地都選擇坐巴士, 因為巴士站比較接近要去既景點, 而且車資比火車便宜。搭火車係就係快 d, 但火車站唔近景點, 到時都要再轉搭市內巴士, 加埋都係差不多時間。

10:15 am
被列為世界文化遺產既 Segovia 係公元前 80 年已經建立起來, 並由羅馬人統治, 後來更成為羅馬在伊比利半島中一個重要既城鎮, 期間經歷了多次戰爭。之後 Segovia 受到西班牙皇室既喜愛, 曾被定為國王登基的地方, 可惜到左 16 世紀, 因為革命又再次令 Segovia 走向衰落。直至 1960 年代, 因為遺留下來既遺跡如羅馬水道橋而令旅遊業繁榮起來。古城面積不大, 但大部分既觀光景點都好出名﹕羅馬水道橋 (Acueducto)、大教堂 (Catedral) 同阿卡乍城堡 (Alcazar)。另外, 呢度既烤乳豬非常出名, 黎到 Segovia 一定要試試!

落車後見到 Information Centre, 走去拎張地圖, 那裡的人還建議我們先到最遠既城堡參觀, 然後經過大教堂, 吃個烤乳豬, 再走回羅馬水道橋, 最後搭巴士回馬德里。

10:50 am
我地聽取意見, 第一站先走到最遠既塞哥維亞阿卡乍城堡 (Segovia Alcazar)。阿卡乍城堡是一座造型獨特的石砌城堡, 位於塞哥維亞舊城西北方, 艾雷斯馬河 (River Eresma) 與克拉摩列斯河 (River Clasmores) 交會處岩山上。13 世紀建築完成之後, 仍不斷重新改建。這座城堡最初只是一個堡壘, 後來用作王宮、監獄、皇家炮兵學院和軍事學院。迪士尼電影 "白雪公主" 出現的城堡便是以此座城堡作為參考。

進入城堡參觀要買票, 每人 €4.5, 上城堡 Tower 另加 €2。售票處在城堡旁這座建築物內...

城堡內部...

再走上城堡 Tower, 欣賞 Segovia 城鎮既美...

離開城堡時, 忍不住再用另一角度拍攝城堡既樣貌...

12:00 pm
參觀完城堡就走到大教堂 (Segovia Cathedral)... 大教堂始建於西元 11 世紀, 完成於 16 世紀, 是西班牙境內最晚落成的哥德式教堂... 正想入內參觀時, 門口職員說參觀時間已過, 要待下午兩點再開放 >.<

12:25 pm
遇著復活巡遊... 又湊下熱鬧先...

12:30 pm
聖馬丁廣場 (Plaza de San Martin)

12:45 pm
由於食烤乳豬既餐廳仲未開門, 所以先走到阿索格霍廣場 (Plaza de Azoguejo) 睇睇羅馬水道橋...

1:00 pm
一點喇, 再走回 Casa Duque 餐廳... 其實 Segovia 有好幾間出名食烤乳豬既餐應, 我地選擇這間是因為 Lonely Planet 都推薦佢...

點了一份烤乳豬和一份魚...
烤乳豬果然不錯, 皮脆肉嫩, Lonely Planet  果然冇介紹錯!

2:00 pm
食飽飽後就參觀埋最後一個景點 - 位於阿索格霍廣場 (Plaza de Azoguejo) 既羅馬水道橋 (Roman Aqueduct)...
羅馬水道橋顧名思義就是一座從古羅馬時期遺留下來既遺跡, 建於公元 1 世紀, 全長 728 公尺, 最高達 28.5 米, 用 167 個拱門支持著。其水源來自 17 公里外的冷水河 (Fuente Fria), 然後通往舊城的城堡 (Segovia Alcazar)。

水道橋乃塞哥維亞最重要的標誌性建築, 二千幾年黎都一直運作良好, 為塞哥維亞提供了水源。到左 20 世紀, 水道橋受到汽車污染的損害, 花崗岩受到侵蝕。在修復工程完成後, 水道橋雖不能繼續供水予古城, 但亦能完整咁保存落黎, 而阿索格霍廣場成了行人專用區。

2:30 pm
走回 Coach Station, 搭巴士回馬德里...

4:30 pm
返回馬德里後就到狄寶神殿 (Temple of Debod)... 呢個神殿係埃及政府為答謝西班牙於興建橫跨尼羅河之亞斯旺水壩時期, 對挽救沿河之古蹟的貢獻而送贈的。神殿係免費參觀, 但由於神殿面積細小, 職員會限制入內參觀既人數, 待有遊客出來, 就會讓排緊隊既人入去架喇... 對於去過埃及既我地, 這個神殿梗係冇咩睇頭啦, 不過唔駛錢就入一入去啦!

5:00 pm
再走到西班牙廣場 (Plaza de Espana)... 此時落起毛毛細雨來...

西班牙廣場後面有個小市集...

逛逛熱鬧既格蘭大道 (Gran via)... 此時雨越落越大... >.< 連相都冇影 tim...

7:00 pm
出發去睇波... 搭 Metro 到 Piramides Station... 係 metro 見到好多馬體會球迷啊!

7:30 pm
到左 Piramides Station 就要行去馬體會主場既比森特.卡爾德隆球場 (Estadio Vicente Calderón), 原本都驚唔識行, 但基本上跟住 d 球迷, 就一定冇錯。

比森特.卡爾德隆球場 (Estadio Vicente Calderón) 係西班牙球會馬德里體育會所擁有既球場, 於 1966 年落成, 可容納五萬多人。
之前係 ticketmaster 買左飛, 去到售票處講個信用卡 number 佢聽就可以拎到飛喇...

9:00 pm
今場比賽係西班牙甲組聯賽馬德里體育會對華倫西亞 (Atl Madrid vs Valencia), 焦點當然落在馬體會前鋒法卡奧身上啦...

開波啦...
開場八分鐘已經平手 1:1...

兩隊波表現平均, 睇到完場都仲係 1:1... >.<...

散場就走回 metro station, 初時都驚好多人會搭唔倒車 (係香港大球場睇完波走時都幾迫架嘛...)... 點知去到 metro station 已有警察在控制人潮, 隔一段時間先放人入去地鐵站, 以防地鐵站內太多人... 入到站仲有個驚喜, 就係搭車唔駛錢... 可能想快 d 疏散人潮掛?

11:40 pm
好快就番到 Hotel 喇... 沖埋涼就休息。

27 則留言:

  1. 請問西班牙自駕遊的話, 去Toledo, Segovia, Sevilla 呢啲小鎮泊車容易嗎?

    回覆刪除
  2. 唔好意思呀,我想問你,D 波飛係邊度可以買? 官網得唔得
    我想睇9/3 都係主場對利雲特,
    ticketmaster幾耐會有? 同埋你上次睇坐咩位,我完全唔識買

    同埋火車飛,granada > barcelona, 其實要提前幾耐先買到飛?
    我想買28/2 巴塞> granada 都未顯示有既

    回覆刪除
    回覆
    1. 你指 real madrid vs Levante. 當然可以啦! 我係 ticketmaster 買, 官網都冇問題. 我果時去到買都仲有飛.

      而家有得買啦! 你去番 renfe 個官網就 search 到!!

      刪除
    2. 你之前LEVANTE 坐咩 ROW 咩位,幾錢@@?

      同埋我見到barcelona > granada trenthotel 28/2 仲未放飛...大約幾耐會有,你知道嗎

      另外,關於參觀Alhambra, 我去到ticketmaster度買,禁到去continue,冇野出來既@@
      同埋,參觀alhambra, 預約左果個時間,係參觀D咩?當你13:30,幾點要走
      我見你BLOG 果D都係照行,

      刪除
  3. 其實我地睇左兩場波, DAY 3 睇馬體會對華倫西亞, 係預先係 ticketmaster 度買飛既, 都坐得好前, 我諗十幾行度啦, 70 歐...

    到左 DAY 9 先睇皇馬對利雲特, 呢場反而係去到現場先買飛既, 坐山頂位, 但要 55 歐, 我諗價錢會受球隊影響, 皇馬波飛都貴過馬體會果場咁...但真係好好睇呀!

    我都睇過 Renfe 個網, 28/2 日既 trenhotel 真係未有, 有 D 奇怪囉, 仲有一個月咋喎, 冇理由仲未放飛架喎, 會唔會係已經賣晒呢? 我 check 番, 我果時係 3/4 晚搭 trenhotel 既, 而我係 8/3 買飛, 雖然都係一個月內買, 但我記得一個月之前已經有架喇, 你可以等多幾日, 如果都係冇既可能你要改行程或者send email 去問下喇...

    至於參觀 Alhambra, 我都係 ticketmaster 度買飛架, Alhambra 整個範圍好大既, 而重點係入面既皇宮 Palacio Nazaries, 由於要限制入內既人數, 所以要預約時間, 到左約定既時間去到排隊先可以參觀... 你預入去 Palacio Nazaries 之前用大約兩個鐘先參觀其他地方就夠架喇, 例如我地約左下午一點半, 咁我地十一點去到 Alhambra 就岩岩好喇... 而參觀 Palacio Nazaries 就預一個鐘啦... 參觀完就可以離開 Alhambra...

    希望呢 D 資料幫到你!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔該你,資料真係好有用,
      我28/2 正路會搭trenhotel > Granada, 果日就去Alhambra, 住一晚,第2日就去 nerja > friXXXX > 你會建議我地住係nerja 定係 Frigiliana ,因為我地唔係自駕...定係可以即日趕到去 Ronda, 但要先去馬拉加轉車 都要成2hrs, nerja > malaga又要2hrs,haha

      同埋你買到granada > barcelona 既cama preference, 好勁喔,你買既係p定p+,如買左p, 會否分開架,定一定係一齊?

      點解,8/3 仲買到3/4 既 promotion 價錢既, 你買果陣仲有冇show p / p+ / F
      因為我依加check 之後既飛(最多開售到19/2) ,全部都冇寫,得番cama turists 有

      刪除
    2. 果到d 巴士唔係太方便同埋比較疏, 所以係果到我地就自駕。所以你地最好 check 清楚班次, 如果可以的話就當然直接去 Ronda 或者 Malaga 留宿。Malaga 都有一些值得去的地方。
      我地果時好好彩買到 P 架, 係一齊的!!
      但係真係好好彩, 最初睇係冇 promote 的, 跟住有一日冇意中再睇就有 promotion. 跟住即刻買左。所以我諗真係要睇運氣!

      刪除
  4. 請問由巴塞隆拿自駕去華倫西亞要大概幾多個鐘及GPS準確?GPS是西班牙文定英文,容易control嗎?同時亦想請問西班牙油費貴嗎?那邊泊車貴嗎?thank you

    回覆刪除
    回覆
    1. 駕車的話大約需4個小時,外國租GPS質素都很參差, 建議還是用手機地圖等軟件。
      泊車費跟香港差不多。

      刪除
  5. Thank you so much. 你的資料很詳細,很有用。

    回覆刪除
  6. 想再請問西班牙是用wifi 蛋還是Sim card? 如Sim card是否在當地機場有售?因我會自駕巴塞去華倫西亞,需用GPS. 那一種較好?thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一般都用 sim card 的, 市區有很多電訊店如 Vodafone 等都很容易買得到。一般機場都找到的, 但 BCN 我就不肯定了。保障一點可以先去鴨記買一張。
      我自己就比較習慣用 google map。

      刪除
  7. Oic. Thanks. 請問如果由巴塞去馬德里自駕又需要幾耐?因為我覺得坐火車又貴,買車票又好似好麻煩。麻煩曬

    回覆刪除
    回覆
    1. 很久! 要6-7小時。

      刪除
    2. 明白,那去華倫西亞好了!謝謝你

      刪除
  8. 你好,想請問巴塞地鐵10次車票是不是可以二至三人用,及是分十張車票還是一張車票可用10次?thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. 是的, 不記名、也不限同一人使用。當前一人刷過、進閘門後,再轉身拿給下一個人使用即可,即使是10個人同用一張票也沒問題。

      刪除
    2. Hi 又係我呀!又要麻煩你。請問在魯營買波非有冇畫位?還是買咗邊區就自己去返果區搵位?另外現場會吾會有平非出售還是比官網還要貴?Tks

      刪除
    3. 你好。有畫位也有唔畫位的。我看了兩場球賽,一場是網上訂另一場是即場買的。迎象價錢是差不多的,上網訂就要訂票手續費。

      刪除
  9. 明白,麻煩曬。27/3飛啦!想睇4/4 Barcelona vs Rome. 不過官網平非冇曬,得返VIP 非,所以要從其他平台購票,anyway, Tks a lot for yr sharing👍

    回覆刪除
  10. 好多謝你的資料分享,是次西班牙之旅非常有用,玩得好開心,希望你多些分享你的旅遊經歷👍🙏

    回覆刪除
    回覆
    1. 那就好了, 謝謝你。 我地有時間的話一定會再寫多D 分享多D 旅遊經歷的。

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...