2013年4月9日星期二

[2013 西班牙.小城古鎮] Day 12 安全抵港

~Day 12~
9/4/2013 (Tuesday) 晴
杜拜國際機場 --> 香港


(以下轉杜拜時間)
12:40 am
杜拜時間零晨 12:40 am 到達杜拜國際機場... 再等二個鐘轉機番香港...

3:20 am
等呀等, 等到好鬼眼訓 (仲係西班牙的話, 應該覺覺豬了)... 終於可以上機喇, 嘩嘩嘩, 估唔倒呢班機係 Airbus A380 tim... 一上機 d 空姐同你講 Good morning >.<
EK382 航班準時於 3:20 am 起飛, 向香港進發...

經過今次搭阿聯酋航空由歐洲番香港既體驗, 可以有少少分享﹕
1. 以舒適度同服務黎講, 我認為阿聯酋同土耳其航空係最好既...!(申報一下, 我只係搭過 CX, BA, Finnair, CA, Qantas 咁大把既姐...)
2. 以時間黎講, 阿聯酋因要經杜拜轉機, 轉機時間正正卡係中間, 搞到冇得訓... 如果搭 CX 那些經歐洲國家番香港既機, 就可以有一覺好訓了, 所以土耳其航空又勝!

(以下轉香港時間)
2:40 pm
安全抵達香港國際機場, 12 天既西班牙小城古鎮西甲深度遊亦都完滿結束。

2 則留言:

  1. 你好,想請問下你關於西班牙嘅治安問題,你哋搭地鐵同埋睇景點嘅時間感覺點呢 ?
    同埋你哋有無孭背囊呀 ? 網上面D人話孭背囊好危險,如果孭背囊都要方係前面...
    重有就係泊車嘅費用貴唔貴呢 ? 謝謝 !!

    回覆刪除
  2. HI, 你好呀... 西班牙治安都算幾 OK, 我地搭地鐵同係景點都覺得安全, 未見過有人搶野呢啲情況... 地鐵站入面有好多警衛, 而景點又有好多警察... 我地冇孭背囊, 都係用斜孭袋, 全程提高警覺咁... 我覺得如果用背囊, 都係放前面好, 免得被人有機可乘... 至於泊車方面, 唔算太貴, 平均 2 歐/ 1 HR 咁上下啦... 不過就最好泊停車場, 千其唔好亂咁泊, 唔係怕俾人抄牌, 而家驚俾人打爛架車偷野呀...

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...