2013年4月3日星期三

[2013 西班牙.小城古鎮] Day 6 世界文化遺產.格拉納達阿爾罕布拉宮

~Day 6~
3/4/2013 (Wednesday) 陰
格拉納達 --> 阿爾罕布拉宮 (La Alhambra) --> 阿爾拜辛區 (Albayzín) --> 巴塞隆拿 (Barcelona)


9:30 am
今天行程比較鬆動, 可以訓到九點半 ^.^ 出發時補番張 pension 既相先...

10:45 am
走到格蘭大道搭 30 號巴士上山, 終點站就係阿爾罕布拉宮。

11:10 am
Granada 既旅遊景點不多, 但著名既世界文化遺產 - 阿爾罕布拉宮 (La Alhambra y el Generalife) 就屹立在此。由於遊客實在太多, 阿爾罕布拉宮每天限制了參觀納里斯王宮 (Palacio Nazaries) 既人數, 為免山長水遠黎到至話買唔倒飛, 我地出發前已經係網上買左 Daytime visit 既 ticket, 兼預約左參觀納里斯王宮既時間。Daytime visit ticket 包括參觀阿爾罕布拉宮既所有範圍, 參觀時間為 8:30 am 到 2:00 pm, €13/person, 網上買票另加手續費。到左參觀王宮既預約時間, 就可以去到王宮門口排隊入場架喇。

黎到售票處, 你會見到有兩條隊, 一條係好多人排既即場票 (右手邊), 一條係比較少人排既已售票 (左手邊)... 我地當然係排少人果條啦

好快去到 counter, 出示信用卡就可入場喇...

11:20 am
阿爾罕布拉宮 (La Alhambra) 號稱世界上最美麗既阿拉伯宮殿, 於 13 世紀開始興建, 起左百幾年。La Alhambra 意思是紅色的城堡, 係夕陽映照下, 它會被照射成瑰麗既紅色, 故有此名稱。它主要分為四個部分: 庭園 (Generalife)、城堡 (Alcazaba)、卡洛斯五世宮殿 (Charles V Palace) 同埋納里斯王宮 (Palacio Nazaries)。

入場後, 我地首先參觀庭園 (Generalife) 部分...

12:20 pm
再沿指示牌向城堡 (Alcazaba) 方向走...

經過 Church of Santa Maria de la Alhambra...

穿過 Wine Gate 就係城堡既範圍喇...

走上城堡既瞭望塔... 可以欣賞山下既阿爾拜辛區 (Albayzín)...

Military Quarter

見未夠鐘參觀王宮, 就先到卡洛斯五世宮殿 (Charles V Palace)。呢個宮殿是後來加蓋的, 是一座宏偉既文藝復興時期建築。於 1526 年, 卡洛斯國王在蜜月旅行時到了阿爾罕布拉宮, 佢好鍾意呢個地方, 便下令係呢度起一個宮殿。

宮殿內部係圓形兩層建築...

1:30 pm
到左 1:30 pm, 我地就走到納里斯王宮門外排隊喇...

1:45 pm
整個阿爾罕布拉宮既心臟地帶就是納里斯王宮 (Palacio Nazaries), 建於 14 世紀。
進入左王宮, 到達既第一個房間就是梅斯亞爾廳 (Sala del Mexuar), 這裡是行政與司法既辦事處, 石壁上到處雕刻著由可蘭經文所變形而成的複雜圖騰。

黃金廳 (Cuarto Dorado)

桃金孃中庭 (Patio de los Arrayanes)... 呢度係從前國王接見大臣既地方, 如果陽光充足, 水中可清楚看見宮殿同樹木既倒影, 為王宮內最美麗既景觀之一。

使節廳 (Sala de los Embajadores)... 接待外賓既場所, 廳內既牆壁全是雕工精緻、金碧輝煌既可蘭經文圖騰。

雙姐妹廳 (Sala de las Dos Hermanas)... 蘇丹國王嬪妃既居所, 此廳的八角形天井採星形設計加上鐘乳石裝飾而成, 被譽為伊斯蘭建築最美麗既屋頂, 很是華麗。

獅子宮 (Patios de Leones)... 國王既私人客廳, 圍繞獅子宮的都是大理石柱, 石柱上的拱門刻滿了回教圖案和經文詩句, 中央有 12 頭獅子雕像, 故被稱為獅子宮。

2:30 pm
離開阿爾罕布拉宮, 由於係落山, 所以今次選擇行路, 慳番一程車錢。

3:00 pm
走到山腳既新廣場 (Plaza Nueva) 搵食 (仲未食 lunch >.<)... 選了一間土耳其餐廳食 pizza... 味道唔錯!

3:45 pm
食飽飽就向充滿回教色彩既阿爾拜辛區 (Albayzín) 進發。阿爾拜辛區係回教徒最初在 Granada 落腳既地方, 即使後來天主教徒佔領左 Granada, 在阿爾拜辛區既回教城牆和花園仍被保留下來。 區內大部分地方舖上鵝卵石, 加上一些新建成既古典花園別墅, 整個社區彷彿仍然停留在十五世紀裡。

Real Chancilleria

採用清真寺尖塔既聖阿娜教堂 (Iglesia de Santa Ana)

4:00 pm
格拉納達主教座堂 (Catedral de Granada)

沿途有好多特色手信店...

4:45 pm
聖米蓋爾巴赫廣場 (Placeta de San Miguel Bajo)

5:30 pm
聖尼古拉斯教堂 (Iglesia San Nicolas)

係聖尼古拉斯教堂前有個小廣場, 係呢度可以一睹阿爾罕布拉宮既全貌。

6:00 pm
薩爾瓦多教堂 (Colegiata del Salvador)

7:00 pm
行左幾個鐘, 走回新廣場附近搵食。

入左一間裝修不錯既餐廳 EL Generalife, 食物都好味!

8:15 pm
由於今晚會搭夜火車到巴塞隆拿, 見仲未夠鐘, 又再周圍行下。

8:30 pm
走回 Pension 取行理, 然後走到 Granada 火車站。

9:30 pm
今晚會搭 Renfe TrenHotel 00894 列車前往巴塞隆拿, 二人一房, 有得沖涼, 訓醒就到巴塞, Good!如果想好似我地咁, 兩個人住一間房, 又有得沖涼既, 買飛時揀 Cama Preferen 同 Doble Familiar 就得架喇... 我地仲好好彩, 之前係網上撞岩有 promotion, 票價只是正價 (€111/person) 既一半 :p

4 則留言:

  1. 又係我呀, Granada 我預左2日, 不過想搵一日去nerja

    想問下 成個阿宮參觀時間大約要幾耐? 如唔係HEA睇~
    同埋睇個nazaries 皇宮入面大約要幾耐?
    因為我PLAN果日得番 17:00 ticket 可以預約
    佢冬季關門時間你18:00
    去既話都要跟你個PLAN 庭院 > 城堡 > Charles V Palac > nazaries

    另外我問左RENFE 既人,佢話火車應該會有,但未出得SCHEDULE住... 萬一真係冇,搭巴士算,HEHE,不過14HRS

    回覆刪除
    回覆
    1. hea 睇 (包埋 nazaries 皇宮) 三個至三個半鐘啦! nazaries 皇宮大約睇 30-45 mins 倒!
      你睇完其他先再去 nazaries 皇宮 就 fit 晒!

      刪除
    2. 唔該~,我成個西班牙行程以你個TRIP做藍本,真係多謝晒呀,HAHA, 都係無意中係DISCUSS睇完你個TRIP ,令到我覺得西班牙唔難,我係忠實皇馬FANS

      巴塞有D 行程唔知行唔行得通,我2月底去,7點左右日落

      D1 13:40落機,去民宿,預3點出發, Montjuïc 山, 
      D2 camp nou, 聖家堂 > park guell, 呢度趕唔趕? 參觀魯營大約幾耐? 如我想預約一點的門票入聖家堂
      D3 米拉之家(門口) > 巴特由之家 參觀 > 舊區,蘭布拉大道 > 奧港
      D4 聖山 > 晚上走人

      刪除
    3. D1: 要留意來回火車時間! 我地就火車時間只係行左九個字確實有D趕, 所以我地主要睇黑瑪麗就算。
      D2: 我覺得ok! 魯營大約行一個半小時, 唔好唔記得落去地下影相喎!
      D3, 4: 都ok。

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...