2013年8月26日星期一

[2013 四國.環島遊] Day 3 初次踏足日本四國.香川縣小豆島

~Day 3~
26/8/2013 (Monday) 晴
有馬溫泉 --> (香川縣) 小豆島 --> 高松 --> Super Hotel 高松.田町


7:30 am
嘆番個溫泉早餐先...

8:00 am
今日會向四國進發, 第一站係香川縣既小豆島... 離開有馬溫泉, 驅車前往姬路港...

前往小豆島既方法就只有搭船, 岡山、姬路同高松既港口都有定期航班去小豆島, 有些船仲可以載車的。

9:15 am
黎到姬路港, 見到 d 私家車已經排緊隊, 咁我地又去排啦, 停低架車之後我地示意已在網上 book 左船飛, 工作人員 check 到有我地個名, 佢就叫我地落車去售票處取票等上船喇。

9:45 am
渣住架車一齊上船喇... 第一次連埋架車一齊搭船, 感覺好得意。

由姬路搭船到小豆島既福田, 需時 100 分鐘, 船上冇咩設施, 但 d 梳化好舒服, 仲可以訓埋覺。

11:25 am
到左小豆島, 驅車往第一大景點 - 寒霞溪。聽個名都知, 呢度應該係賞紅葉勝地, 秋天應該好靚呢...

12:30 pm
順便係呢度食埋個 lunch 先...

1:10 pm
島上唯一展望台 - 標高 777 米既四方指展望台...

經過銚子溪... 入面有個猴子園, 我地冇入去...

前面架車停左係度, 原來餵緊隻猴子, 搞到佢坐係馬路中心唔肯走...

1:50 pm
小豆島大觀音...

2:15 pm
之後去天使之路...

小豆島有一條天使之路, 傳說戀人們可以一齊走過就會幸福美滿, 皆因呢條天使之路每日只會出現兩次, 機會難得。咁神奇?因為海水潮汐既關係, 每日只有退潮既時候, 呢條天使之路先會出現, 我地今日就冇緣見到喇, 嗚嗚...

行唔到天使之路唔緊要, 我地走左上去呢個戀人之聖地展望台, 一樣咁浪漫 ^.^

3:30 pm
再到丸金醬油紀念館, 入場費 210 yen, 每人附送一樽醬油...

醬油係小豆島既名產之一, 醬油紀念館前身係儲存醬油既倉庫, 所以一入去就好重醬油味...

日本人真的很厲害, 什麼景點都一定有雪糕賣, 連醬油味雪糕都有...

4:30 pm
除左醬油, 小豆島另一名產就是橄欖... 黎到小豆島最具人氣既景點 - 道之站小豆島橄欖公園。由於小豆島擁有地中海型氣候, 於明治 41 年 (1908 年), 小豆島首次為日本成功栽種地中海既橄欖樹, 自此島上便種植了大量既橄欖樹, 還出產了好多橄欖製品。

這個希臘風車, 必定是小豆島既人氣地標。

5:30 pm
淨番少少時間, 去埋池田港附近既小豆島 Furusato 村...

6:00 pm
夠鐘要同小豆島講再見喇, 我地駕車到池田港, 坐到高松市。高松比姬路近小豆島, 船程只需一小時就到左高松港口喇。

7:30 pm
今晚會入住高松市既 Super Hotel, 呢間酒店同東橫 Inn 差不多, 都係屬於商務酒店, 附送早餐, 仲比東橫 Inn 多左個細細地既溫泉... check in 後放低行理就去食 dinner...

8:15 pm
黎到高松, 除左讚歧烏冬之外, 必定要食既就係高松名物骨付鳥。我地揀左呢間好出名既 "骨付鳥 一鶴 高松店", 黎到門口見到好多人等緊位, 仲有日本人係度影相... 果然係名店啊!

骨付鳥即係烤雞脾, 成間餐廳都只係清一色食烤雞脾既姐, 所以好快就可以 order, 每人一份烤雞脾加一個雞飯同味噌湯既 set...

等左好耐終於上菜, 嘩, 成隻大雞脾放係面前, 烤到香噴噴, 未食都已經流口水了... 用紙巾包住腳跟冇肉既部份, 一口咬落 d 脆卜卜既皮同 d 極度嫩滑既雞肉度, 味道真係一流, 大家去高松一定要去試試!

9:30 pm
食飽飽就走回 Super Hotel, 去浸下佢個小溫泉...

11:00 pm
浸完溫泉就回房間休息。

2 則留言:

  1. 你好!你的blog寫得好好,很有參考價值。我會在4月份帶老人家自駕到高松、淡路、神戶、大板遊玩,由於老人家行動不便,所以想請問小豆島的景點與停車場相距得遠嗎?可否建議一些與停車場較近的景點嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好!謝謝你的讚賞! 基本上小豆島大部份的景點與停車場相距都十分近的! 至於小豆島我個人覺得寒霞溪, 天使之路, 醬油紀念館和橄欖公園都比較值得去。

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...