2013年8月27日星期二

[2013 四國.環島遊] Day 4 日本三大秘境.德島縣祖谷溫泉

~Day 4~
27/8/2013 (Tuesday) 晴
高松 --> 栗林公園 --> 琴平.金刀比羅宮 --> (德島縣) 祖谷溪.小便小僧 --> 落合集落 --> 祖谷藤蔓橋 --> 琵琶之潼 --> 祖谷之宿 Kazuraya


8:00 am
起身食早餐... Super Hotel 既早餐款式比東橫 Inn 多少少, 不過味道都係一般...

9:00 am
check out 後就去栗林公園... 栗林公園是日本四國地區最著名的庭院, 分為南、北兩個庭園, 南庭為迴遊式庭園, 北庭是近代的準洋式庭園。公園總面積約 75 公頃, 是全日本被指定為特別名勝的庭園之中最大的一個。園內特色為種遍松樹, 其中還不乏王室所親手栽植之松樹。 除了松樹的綠意外, 此處也標榜著 6 池 13 築山巧妙組合下所展現的中國風庭園造景之美, 為江戶時期以來有名的迴遊式庭園。

我地係北門進入公園, 逆時針方向走向南庭...

如果大家有睇過四國既旅遊書, 應該對呢個景有 d 似層相識既感覺。位於偃月橋旁的飛來峰, 是庭園造景內的高處, 以中國的名山命名之。由飛來峰往下眺望的南湖與偃月橋之景, 是栗林的代表性絕景亦是明信片與海報既代表景色。

因為我地泊左架車係北門, 所以由南庭走回北門取車, 剛剛好繞栗林公園走了一周。

10:00 am
出發往琴平既金刀比羅宮...

10:45 am
係表參道泊好車, 就見到大大間既中野烏冬學校... 山長水遠黎到香川縣, 除左可以品嚐香川縣出產既贊歧烏冬之外, 仲可以黎呢間中野烏冬學校體驗一下自已整烏冬既樂趣, 不過我地行程緊迫, 就咁參觀下算喇。

金刀比羅宮位於四國地區香川縣琴平海拔 521 公尺的象頭山山腰上, 這裡因供奉著被稱為 "金毗羅" 的海上交通守護神而聞名, 因此不少造船廠或是船東於新船下水啟用前會前來祈求航行平安, 後來更吸引了不少日本各地的人來此參拜。從參拜道入口到達奧社一共有 1368 階, 到達本宮則有785 階。
 
11:45 am
唔知行左幾多級樓梯, 一路行一路傾, 好快就到左本宮喇... 本宮係祭祀大物主神以及崇德天皇, 莊嚴的社殿讓人肅然起敬。黎到本宮已有相當高度, 可以欣賞到琴平市既景色。

行得咁辛苦, 梗係要買番個金刀比羅宮既幸福御守啦...

如果大家仲有氣力的話, 可以繼續挑戰餘下既 583 階, 向白峰神社、奧社進發... 由於我地仲要趕往偏遠既祖谷, 所以都係下山喇 :P

12:50 pm
落番表參道, 選了這間 Konpira 烏冬店, 試試出名既贊歧烏冬... 各點了一個凍一個熱既烏冬, 烏冬夠彈牙, 味道都唔錯, 但品嚐過日本三大烏冬之後, 本人都係對秋田縣既稻庭烏冬同群馬縣既水澤烏冬念念不忘呢!

1:30 pm
離開琴平, 向德島縣既祖谷溪進發。

祖谷是位於德島縣西面、四國中部既山區地方, 被列為日本三大秘境之一。日本三大秘境是指歧阜縣白川鄉的合掌村、九州宮崎縣的椎葉村同埋四國德島縣既祖谷一帶。相傳西元 1180 年間, 日本兩大武士家族「源氏」和「平氏」展開「源平合戰」, 最後源氏取得勝利。在這持續六年既戰爭過程中, 平家人四處逃散, 也造成日本各處都有「平家落人」的傳說與遺址。由於當年平家逃入這些深山荒野, 卻依舊保留著貴族生活型態, 因此相關平家落人的建築、食物、溫泉、生活型態等等, 直到現在都還非常受日本人喜愛, 認為那是一種「秘」的感覺、美的感覺。在這些流傳著平家落人的遺址中, 又以岐阜縣白川鄉的合掌村、九州宮崎縣的椎葉村, 以及位於四國德島縣三好市的祖谷地區被合稱為「三大秘境」。

去過白川鄉, 由於遊客眾多, 已不太有秘境感覺... 椎葉未去過... 至於祖谷呢, 由於位處深山, 大步危與小步危旁既祖谷溪流與峽谷, 景觀非常漂亮, 加上遊客都係日本人多, 感覺寧靜舒服得多。

3:05 pm
沿住祖谷溪流向祖谷溫泉方向一直駛, 就會見到這個 "小便小僧" 雕像。這個雕像樹立在祖谷溪最險峻既七曲段上方, 一塊突出於懸崖、距離溪谷200 多米高既岩石上, 係呢度望落去谷底, 都有 D 腳軟既感覺呢!據說以前 D 祖谷人相約黎呢度尿尿, 以證明自已既膽量 (果然係勁...), 後來此地就豎立左呢個雕像做紀念, 亦都成為左祖谷一個好出名既景點呢!

4:10 pm
再渣車往東祖谷方面走, 為的是一個有如童話般, 就好似天空之城一樣既景點 - 落合集落。見到呢個牌就轉右, 沿住山路一直上, 就會去到落合集落展望台架喇。

5:10 pm
返回祖谷溫泉方面, 探訪祖谷人氣第一既 "祖谷藤蔓橋"。 顧名思義, 藤蔓橋即是用藤類植物來編織既吊橋, 其主要目的就是可以隨時砍斷藤蔓, 以阻止敵軍既追捕。根據記載, 古時該處有多達 13 條藤蔓橋, 而家就只剩下祖谷這條和東祖谷二重藤蔓橋了。

走一轉祖谷藤蔓橋 (只限單程) 要 500 yen, 全長 45 m, 寬 2 m... 成條橋就是由木條和藤來支撐著, 未走時以為好易, 點知一走, 嘩, 條橋左搖右擺, 好似想跌咁... 再望下面, 木條同木條之間既縫隙又超大, 腳板細 D 都驚跌落去... 行到中段, 開始唔驚, 仲覺得好好玩, 係咁影相 tim, 哈哈!

行完藤蔓橋, 再走到隔離既琵琶之潼

6:30 pm
黎到今晚入住既溫泉酒店 - 祖谷之宿 Kazuraya check in。呢間酒店規模係祖谷一帶黎講唔算大, 但環境優雅, Staff 親切有禮, 我地一落車就有個伯伯出來幫我地搬行理 (其實好多溫泉酒店都會既, 哈哈)。

7:00 pm
休息一陣就食 dinner 喇... 成個旅程一共住了四晚溫泉酒店, 今晚這個祖谷溫泉晚餐係最令人失望的, 但住宿加晚餐的價錢卻是最貴的一晚... >.< 整個晚餐連一片魚生都沒有, 就連天婦羅亦只有蔬菜, 蝦都沒一隻... 難道祖谷位處深山, 時令的食材就只有蔬菜, 哈哈!

8:30 pm
溫泉第二擊 - 日本三大秘境之祖谷溫泉!

11:30 pm
休息。

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...